Friday, December 23, 2011

Christmas trees: season greetings. Feliz Navidad

Como viene siendo habitual estos últimos años, empiezo mis vacaciones de Navidad con un catarro monumental. Y lo último que me apetece es decorar mi casa.
Así que me fuí a dar un paseo, con mi nikon, por supuesto. Y me encontré los más fantásticos árboles de Navidad, allí, en medio del campo, con su aspecto más festivo y jolgorioso.
Los árboles me mejoran el humor, siempre.

I started my holidays with a very very bad cold, as has been usual these last couple of years!
So decorating the house was not exactly a priority. Instead I went out to have some fresh air. My nikon with me, of course. And I found the perfect decoration everytwhere. All trees were dressed for Christmas. And I loved their festive aspect.
Trees make me happier, always.

merry christmas
christmas trees

1 comment: